خبرگزاری کاشمر

خبرگزاری کاشمر

پایگاه خبری کاشمر
خبرگزاری کاشمر

خبرگزاری کاشمر

پایگاه خبری کاشمر

کاشمر در هفته ای که گذشت

امام جمعه کاشمر:عیدی مستضعفین و فقرا در اولویت است / عدم پرداخت در شان دولت یازدهم نیست

نماز جمعه این هفته  کاشمر با حضور انبوه نمازگزاران کاشمری در مصلی نماز جمعه این شهرستان به امامت  حجت اسلام یعقوبی برگزار گردید. امام جمعه کاشمر با اشاره به مصرف گرائی  و تجمل گرائی  قوم یهود  در زمان حضرت موسی آن را باعث  شکست  آن قوم  دانستند  و بیان داشتند: تجمل گرائی و مصرف  گرائی جامعه [...]


 17بهمن
 نماز جمعه این هفته  کاشمر با حضور انبوه نمازگزاران کاشمری در مصلی نماز جمعه این شهرستان به امامت  حجت اسلام یعقوبی برگزار گردید.

امام جمعه کاشمر با اشاره به مصرف گرائی  و تجمل گرائی  قوم یهود  در زمان حضرت موسی آن را باعث  شکست  آن قوم  دانستند  و بیان داشتند: تجمل گرائی و مصرف  گرائی جامعه را تنبل  می کند و روحیه انقلابی  و صلابت و اقتدار را از انسان می گیرد و انسان را ذلیل و خوار و ترسو می کند .

وی افزود: ما باید مصرف را کم کنیم و با تجمل  گرائی مبارزه کنیم  تا خداوند ما را یاری کند و بر دشمنان و تحریم های اقتصادی  پیروز شویم .

امام جمعه کاشمر به سفر هئیت دولت به قم اشاره کردند و گفتند: سفر رئیس جمهور به قم  و همچنین دیدار با مراجع تقلید  یک کار بسیار خوبی بود که در دولت یازدهم انجام گرفت  و این که دولت با مراجع تقلید رابطه داشته باشد مایه امیدواری  است و از این کار تقدیر و تشکر می کنم .

حجت اسلام یعقوبی با اشاره  خبر عدم پرداخت عیدی به مددجویان کمیته امداد گفت:  من تعجب می کنم که همه کارمندان  دولت هر چند در حد کم عیدی دریافت کنند اما این قشر مستضعف   به آنان بگویند امسال عیدی دریافت نمی کنید  این در شان جمهوری اسلامی و دولت یازدهم نیست  و عیدی مستضعفین و فقرا در اولویت است .

حجت اسلام یعقوبی با اشاره به در پیش بودن دهه فاطمیه اول و دوم  این ایام را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و دوستاران آن حضرت تسلیت گفت  و از مومنان نمازگزار خواست که  ۱۱  اسفند تا ۱۵  اسفند را دهه فاطمیه  اول  و از ۲  فروردین  تا ۶ فروردین ۹۴ نیز دهه فاطمیه دوم میباشد  مومنان به احترام آن حضرت رعایت  کنند و سعی شود در این روزها جشنی برگزار نشود و بعد از این روز ها مشکلی نمی باشد تا مردم اگر جشن یا مراسمی دارند برگزار کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.